
Činimo sve kako bismo osigurali da se sve pritužbe odmah rješavaju.
Opis žalbenog postupka:
- Prigovor na sklopljen Ugovor Kupac može podnijeti na e-mail adresu info@zoyafashion.hr
- Ispravno podnesena reklamacija treba sadržavati najmanje: ime, prezime, e-mail adresu Kupca, datum sklapanja Ugovora koji je temelj za prigovor, predmet prigovora, naznakujući zahtjev Kupca, sve okolnosti koje opravdavaju pritužba.
- Ako podatke ili podatke navedene u pritužbi treba dopuniti, prije razmatranja prigovora, Trgovina traži od podnositelja prigovora da ih dopuni u naznačenom opsegu.
- Trgovina će na reklamaciju odgovoriti odmah od dana zaprimanja u ispravnom obliku. Odgovor na reklamaciju šalje se na e-mail adresu koju je dao Kupac ili na tradicionalnu e-mail adresu.
- Kada provedba opravdane reklamacije uključuje slanje novog proizvoda Kupcu ili otklanjanje nesukladnosti, troškove dostave snosi Trgovina.
Ako imate bilo kakvih pitanja ili nedoumica, kontaktirajte nas.
Posada trgovine,
ZOYA Fashion - Svečane haljine za djevojčice, haljine za krštenje, haljine za pričest, haljine za djevojčice za svadbu, bijele haljine za djevojčice, svečane haljine za bebe